Amikor valaki annyira nem bír mások előtt beszélni, hogy 5 ember előtt is elsírja magát…

És tréningen kollégák előtt is maximum úgy hajlandó megszólalni, hogy ők elfordítják a fejüket, becsukják a szemüket és még a villanyt is lekapcsoljuk… de még úgy sem ment…

Valami nagyon összegubancolódott egykor. Szerencsére akadnak jóféle módszerek a kigubancolásra.

Be is vetettük a módszereket. Hála a rendszeres céges meetingeknek, a puding próbájára hamarosan adódott lehetőség.

A visszajelzés sem sokáig váratott magára, jött a lelkendező üzenet facebookon (2 találkozó után)…:

“Képzeld, tegnap a rémes teremelrendezés várt a meetingen, de nem nagyon izgultam, sőt jelentkeztem és úgy beszéltem, hogy mindenki bámult 🙂
Egyszer megjavulok éééééén 🙂
ugye?
 és képzeld még csak a gyomrom sem remegett, nem száradt ki a torkom, és nem is féltem 🙂
és képzeld voltam olyan vagány, hogy egyszer még körbe is néztem 🙂

olyan boldog vagyok 🙂

Nakérem. Ez lélekemelő. 🙂

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

