Ezek az inspirátorok nem hagyják az embert aludni reggel… (=Engem.)

Elhatároztam, visszatérek jól bevált reggeli rutinomhoz – azzal a különbséggel, hogy a futást rúdtáncra cseréltem, amit a nap folyamán fogok abszolválni, és a már beépült reggeli (és esti) meditációval indítom a napot. Utána írok. Csak ezután következhet a világháló.

Nem ígérem, hogy itt is rendszeresen fogok publikálni, mert most egy másik tervemen is dolgozom, amire ezennel ország-világ előtt teszek fogadalmat. Bár azon sem csodálkoznék, ha úgy belejönnék a reggeli írásba, hogy ellenállhatatlan vágyat érezzek mindkét irányú tollforgatásra. Ez a szó ide jobban illik, noha tisztában vagyunk azzal, hogy ezt nem írom pennával.

Természetesen reklamálni ér. Komment itt, komment fb-on, személyesen, bárhol.

Már meg ki ez az inspirátor? Spanyolul értők előnyben, bocs.

http://superhabitos.com/despertarse-temprano/

SuperHábitos

 

És hogy kerültem ide: ahonnan indultam: Live Your Legend.

Melyik kategóriába tartozol?

1. MÉG nem kezdted el valóra váltani az álmaidat (de akarod)

2. Már elindultál az úton

3. Már éled az álmaidat, tudod is, hogy milyen jó, sanszosan már inspirálsz is másokat 🙂 (és gyanítom nem álltál meg)

4. Egyéb

 

Akármelyikben is vagy, ha ebben a témában vágysz lelkesítő közegre, akkor légy résen. Hamarosan meglesz az időpont és helyszín is. 🙂

 

Reklámok

Welcome Back” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Nyomjad, szponzi, nyomjaaaad 😀
    Én a reggeli futómeditációt és az írást akarom visszarakni, most, hogy így reggel már kellemesen töksötét van és hideg. Kérd majd rajtam számon, légy szíves! Ma megcsinálom a tervezett mérőszámokat, hogy tudjál mivel b.szogatni. 🙂 Azokat is kérd számon rajtam. Thanks a lot.
    Welcome back.

Vélemény, hozzászólás?

