Vagyis I am back.

Eltűntem – lehet, hogy feltűnt…

Változás hegyek-völgyek, körülmények, satöbbi.

Na, szomszéd srác is back, a reggeli alsógatyában cigizős mutatvánnyal. A múltkor, amikor futásból jöttem vissza és találkoztunk, kérdezte: “Már ilyen kora reggel?” Mire azt válaszoltam neki, hogy “Ezt én is kérdezhetném :)” – és láttam az arcán, hogy legalább egy pillanatra elgondolkodott ezen.

Érdekes, amikor valami számunkra teljesen nyilvánvalónak tűnő dologgal ellentétes lehetőséggel szembesülünk – mint nem kevésbé nyilvánvaló opcióval, aminek addig csupán azért voltunk híján, mert bele sem gondoltunk. Amióta nemrég megtapasztaltam ennek erejét, azóta sportot űzök abból, hogy a saját zsigeri reakcióimat, válaszaimat, gondolataimat – hogy úgy mondjam (és belevigyek egy kis szakzsargont) hiedelmeimet – ilyen kihívások elé állítom, új megközelítéseket provokálva. Erről még lehet, hogy írok, ha van rá igény – bal fölső sarokban “követés”-re kattintva tudod kifejezni és tudomásomra juttatni. Néma gyerek anyja süket.

Például, eddig az volt a “mániám”, hogy csak reggel tudok írni, akkor vagyok igazán produktív meg ilyenek. Pár napja pedig olyan jót írtam délután és este, hogy csak néztem. A könyvemet, végre, megint. 🙂 Tök jó ötletek jöttek, és ráadásul (bocsi, aki nem tud) angolul. Ez részben és valószínűleg köszönhető egy új szokásomnak is, ami szintén pozitív hatással van a hangulatomra (és a mellékelt ábra bizonysága alapján) a kreativitásomra. Egy jó kis nothing box jól jönne amúgy, vagy legalább a semmi ága, hogy kiülhessen rá a kis szívem, amíg meditálok. Ha a Buddha-állapotot még nem is sikerült abszolválni, de legalább a Buda-Pest állapot már megvan.

No meat.

No alchohol.

No regrets.

ill be back

 

p.s. Ma megyek szavazni. Tegnap is az NLP-re, és ma is. 🙂

 

 

Vélemény, hozzászólás?

