Fényárban futniTegnap jöttem vissza Budapestre, és este, hazafelé sétálva csodáltam az Andrássy út ünnepi fényeit. Szerintem amúgy is gyönyörű ez az Andrássy út – Hősök tere kompozíció (hogy a Városligetről ne is beszéljünk), hát még így advent idején. Reméltem, hogy ezeket éjszakára is égve hagyják (mert a látványosság-kivilágításokat lekapcsolják ugye, a lovakat meg lelövik), és futás közben is örülhetek.

Reggel égtem a vágytól, hogy lássam a karácsonyi fényeket.

És a karácsonyi fények is égtek.

Égő vágy.

Égő vagy.

Beég, kiég, leég, felég.

Otthon meg karácsonyi dalokat hallgattunk – kézműveskedés közben. Legalább olyan fura megfigyelni azoknak az angol nyelvű daloknak a szövegét, amelyeket azóta nem hallottam, mióta rendesen bírom a nyelvet, mint odafigyelni azokra a magyar nyelvű szövegekre, amiket régebben hallgattam, most meg valahogy nem esik jól.

“Ha elmúlik karácsony, a szeretet lángja halványabban ég.” (???)

Ilyen volt például a Képzelt riport… és a Harmincéves vagyok. Amikor megláttam a cédét, nagy lelkendezve beraktam, hogy ezt már milyen régen hallottam. Hát, nem is hallgattam végig akkor sem. Valahogy… ááá.

Szerintem ha csak azt jegyeznénk fel mondjuk két éven keresztül, hogy milyen zenéket hallgatunk (főleg, akinek nagyon tág a zenei ízlése), az érdekes napló volna… Mit, mikor, miért.

Ennyi, most ezzel hagylak. Hallgass zenét.

Miért pont ezt a muzsikát választod?

(Akár meg is írhatod, van itt alul hely :))

 

Fényárban futni” bejegyzéshez ozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

