Tegnapelőtt elaludtam 😦

Nem állítottam volna be az órát? Vagy nem is ébredtem fel rá, csak kinyomtam? Nem tudom, lényeg, hogy 6.48-at mutatott a telefon…

Szerencsére azon már túl vagyok, hogy ilyen dolgok miatt kiakadjak, hiszen attól nem lesz aznap reggel újra 5 óra, hogy felkelhessek időben, helyrehozva ezt a bakit. Inkább egyből még nagyobbra értékeltem az ötkor kelés esetén rendelkezésemre álló idő mennyiségét. Sokkal jobban indul a napom, ha nemcsak az “összekapom magam” fér bele a reggelbe, hanem a futás, írás, tervezés, cseverészés, stb is. Öttől nyolcig három óra vs. héttől nyolcig egy óra.

Korábban le kell feküdni, ez a titok. Ehhez sem kell agysebésznek lenni, hogy az ember rájöjjön. De ezek szerint még ennél is korábban. Az elvileg tizenegy, amiből úgyis fél tizenkettő lesz (legjobb esetben), az nem elég.  Nincs kudarc, csak visszajelzés. Nincs hiba, csak tanulás.

Már várom nagyon az óraátállítást!!! Azért az biztos sokat fog segíteni (majd a biológiai órámnak nem mondom el, hogy mi van, higgye csak, hogy hatkor kelünk).

Viszont ez az egyszeri elalvás elindított egy mentális lavinát. A “hangok a fejemben” ilyeneket mondanak reggel:

Az incidens napján: “Tök mindegy, ez az egy nap kimaradt, nem katasztrófa, úgyis folytatni akartam 66 nap után is az ötkor kelést.” (Ez még hagyján…)

Másnap reggel: “Ha már tegnap elaludtam, nem mindegy, hogy ma lenyomom kétszer a szundit, és picit pihenek? Nyilván azért aludtam el, mert több pihenésre van szükségem.”

3. nap: “Tegnap aztán lefeküdtem időben, mégsem pattan ki a szemem? Tuti nem alszom eleget. Lehet, hogy inkább hatkor kéne kelni?”

Belső Szundi tábornok apródja tehát aktivizálta magát. Én meg nem hagyom magam. Inkább újraindítom a számlálót.

A 33. nap november 20-án lesz. És a 66. nap december 23-ra esik 🙂 Jó kis karácsonyi ajándék magamnak!!!

Nagyon kíváncsi vagyok, mi minden történik még az életemben az elkövetkezendő 66 nap alatt… Van pár ötletem, tervem…

Szóval? Akarsz magadnak egy jó karácsonyi ajándékot? Egy beépült, megszilárdult szokást, ami a céljaid felé visz? Akkor kezdd el ma! Azaz: 2013. október 19-én!

Jó utat, egy még jobb Önmagad felé!

Vélemény, hozzászólás?

