Kezdenek olajozottabban menni ezek a reggeli kelések:

A harmadik nap még “csak” az adott erőt, hogy írok, ország-világ előtt égek, ha nem folytatom az ötös kelést. (Az azt követő futás magától értetődő. 🙂 )
Negyedik nap már könnyebb volt, lefeküdtem időben.
Ötödik nap korábban ébredtem – valamelyik ismerősöm biztos a telefonjával aludt, és a másik oldalára forduláskor megnyomhatta a híváslistás gombot, vagy valami hasonló, és 4.23-kor csörgött a telóm… (azóta kikapcsolom éjszakára 😉

Hatodik nap szintén korábban ébredtem. Magamtól… 🙂

Szóval hajrá, te mikor kezded? És mivel?

Egy a lényeg: 66 napon keresztül minden áldott nap. Ha kihagysz egyet, semmi gond, újraindul a számlálás. Jobb későn, mint soha!

Reklámok

Tanítható olajfolt” bejegyzéshez ozzászólás

  1. A fene egye meg, két óra alvással nem tudtam ma felkelni, csak fél hatkor, most kezdhetem az egészet előlről! … Mondjuk csak 2 napot buktam be szerencsére.

  2. Én a mai napon kezdtem…az angollal, kedves Lala:-)
    Minden nap minimum fél óra!!! Ma teljesítve:-)
    A reggeli felkeléshez óra 6-ra állítva…pusz

  3. Rendben, kitöltöm, mert lelkes vagyok:-)
    Meg kitartó és bátor, mint a Csillagszemű juhász:-)
    Ma reggel valamiért 5.20-kor ébredtem…ki tudja, miért???:-)

Vélemény, hozzászólás?

