Harmadik napom a 66 napos ötórai keléses programból.

…Erőt adott a felkeléshez, hogy elkezdtem ezt a blogot írni: nehogy már beégjek előttetek. Akkor hova az egész??? A 66 SzÉN? Pont én adjam föl, ráadásul ilyen korán? Hogy válik így gyémánt a SzÉNből?

Amint egyre többen leszünk, több tapasztalattal, nagyon kíváncsi vagyok, vajon lesznek-e “mumus” napok: vannak-e olyan kritikus napok, mint a párkapcsolatok esetében az ominózus hetedik év? Meg a negyedik és az első, ha már itt tartunk. A negyedik évről Csányi Vilmos Humánetológia című könyvében olvastam. A teória szerint régen a pár addig maradt együtt, amíg a közös gyermek elég nagy volt ahhoz, hogy saját lábán tudjon menekülni, ne veszélyeztesse az anyát, szükség esetén apa is tudjon segíteni. Tehát, amikor az embergyerek ügyes négyéves lett, és már jól tudott szaladgálni, a szülők új utakra indultak, új párt találtak, fajunkat gyarapítván újabb és újabb genetikai kombinációk létrehozásával. És az egy év? Akkor meg a friss élmény, új szerelem hatására agyunkban termelt “drogokhoz” már hozzászokunk, új ingerekre vágyunk. (Persze van egy kis szórás itt is, és nyilván nem törvényszerű, hogy ezeken a pontokon bedobjuk a törölközőt – de most nem ezt a témát akarom fejtegetni.)

Szóval ma szívesen aludtam volna még. És nagyon örülök, hogy erőt vettem magamon, felkeltem. Igazából csak a hazafelé úton kezdtem el élvezni az ébrenlétet, addig a Maslow-féle szükségleti piramisnak nagyon az alján foglaltam helyet, és ezt lelkiállapotom is tükrözte. Még a szomszédok sem voltak ébren. Az előző napokon legalább két helyen láttam már fényt.

Nyilván sem a túl késői evés, sem a nem túl korai lefekvés nem segített. “Tegnap is ma és ma is holnap.” (Ezt egy táncos barátomtól hallottam :)) Ezekre is jobban figyelni fogok. Elvégre ha a szervezetem éjjel az emésztéssel kell foglalkozzék, nem olyan pihentető az alvás.

Ma még megyünk futni. Hosszút, terepen. Jó lesz!

Most ennyi.

I’ll be back!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

